2015. október 20., kedd

Visszajöttem! Egyben megismerhetitek Kakas Marcit, aki nekem valakim (hihi)



Drága Olvasóim,
sok magleves folyt le a begyemben, mióta utoljára tiszteletemet tettem itten nálatok.
Ami azt illeti, változott is egy s más az én tyúkéletemben, ami egyre kevésbé egyszerű, hovatovább inkább bonyolult kezd lenni. Bár minden nézőpont kérdése…

A legnagyobb esemény, melyre bizonyára kíváncsiak vagytok, hogy immár kapcsolatban lévő baromfi vagyok, az is igaz ugyan, hogy e kapcsolat, hogyismondjam, laza. Szóval van egy kakasféle a környezetemben, nade azért ez sem volt egyszerű történet.

Tudjátok bizonyára, hogy nem kedvelem Gordon barátnőit. A többes szám nem párhuzamos viszonyokra vonatkozik, legalábbis tudomásom szerint. Szóval mióta Gordonnal osztom meg a kertjét, és nyilván korábban is, Derillszámításunk előtt, hozott ide nőneműeket. Gordon azt állítja erről, hogy társat keres, amit én cseppet sem egyszerűsítek. Sőt. Mondja ő.
Én meg erre azt mondom, hogy kellett neki intelligens baromfi. Velem ez jár, na! 

Mert akárkit hozott ide, mindegyiket borzasztónak találtam. Képtelenek voltak velem normálisan kommunikálni. Volt, aki gügyögni kezdett, mint egy kisbabához: „Utyuli-mutyuli, szia tyúkocska, mutasd, milyen szépen tudsz beszélni ikszipszilon néninek.” - Na ettől hányok.
Volt, aki próbált laza és haverkodó lenni: „Szia Derill! Hogy vagy, mi újság? Van kedved sétálni egyet a kertben?”- Veled? Soha!!!
„Derill, megmutatod a házadat?”- Ez a kíváncsi típus. - „És amúgy tojtál már ma?” - Közöd?!!!!
Vagy ezen stílusok keveredtek egymással: a lényeg, hogy rosszabbnál rosszabb pillanatok, kínos hallgatások váltakoztak egy-egy nőszemély megjelenésekor. Az volt a legjobb, ha otthon se voltam. De sajnos Gordon fontosnak tartotta, hogy bemutasson, és elfogadtasson aktuális jelöltjével. Én kevésbé. Tudtam, hogy az lesz az utolsó nap itteni életemben, amikor egy nő ide végleg becuccol.

Biztosan önző vagyok, de én bizony fúrtam az összeset. Géza mondta egyszer nevetgélve: „Apám, hozzád képest egy blekendekker kismiska!”

Szóval én ilyenkor tüntetően benyitogattam a szobába, ahol Gordon a nővel cseverészett, vagy csörömpöltem Gordon konyhájában mosogatást színlelve. Esetleg áthívtam Gézát, hogy szereljen meg valamit. Mindig olyasmit kértem, ami kalapálással vagy fúrással jár – és hát lássuk be, a legtöbb szerelnivaló az ilyen, már amennyire én ezt meg tudom ítélni.

Úgyhogy Gordonnak elege lett belőlem. Feltett szándéka volt, hogy valahogy megszabaduljon tőlem, ám igyekezett ezt az ő mércéje szerint humánusan művelni. Mindezt persze csak később tudtam meg.
Arra vetemedett, hogy feladott egy társkereső hirdetést a nevemben. Ez onnan derült ki, hogy egy napon behívott magához. A nappaliban ott ült egy kakas. Nem volt ellenszenves, de egy hímbaromfi jelenléte az otthonunkban, bejelentés nélkül, ordító arcátlanságnak számított velem szemben. És ezt Gordon pontosan tudta.



- Derill, vendéged érkezett. – vezette fel Gordon a helyzetet.
- Valóban? – hápogtam volna a megbotránkozástól, ha kacsa lettem volna.
A kakas próbálta feloldani a kínos helyzetet, és udvariasan felállt, felém nyújtotta a szárnyát és bemutatkozott:
- Marci vagyok.
Ez engem nem nyugtatott meg. Lila tarajjal kiabálni kezdtem Gordon felé fordulva: - Mégis mi a fészkes tarajsuhogtató nyavaját képzelsz?! Hogy kerül ide? – mutattam a modoromtól rémült szemű kakas felé.
De Gordont sajnos nem tudtam zavarba hozni, nyugodt hangon folytatta:  - Marci szeretne letelepedni a falunkban, tetszik neki a vidék. És feleséget is szeretne.
- Igazán? Kedves Marci, téged átejtettek! Keresd máshol a feleségedet!!! – kiabáltam az egyre idegesebb kakas felé, majd kiviharzottam, meg sem álltam az Amplitúdóig. Ezt a sokkot csakis Síla nyugtató teakeveréke enyhíthette.

Ami ezután történt, azt Gordon mesélte el. Elmondta szegény kakasnak, hogy a tudtom nélkül hívta a házába, de bízott benne, hogy a kölcsönös szimpátia feloldja a kezdeti feszültséget. 
A kakas bosszús volt, mert azt hitte, tárt szárnyakkal, de legalábbis kíváncsian várom, ehhez képest... Ennek ellenére azt mondta Gordonnak, hogy ő szeretne engem megismerni, csetepaté ide vagy oda.
Egy napot puffogtam magamban, majd megüzentem a kakasnak, hogy a falun kívül találkozhatunk, aztán meglátjuk

Így esett, hogy végül megismertem és megkedveltem Marcit, azonban a hagyományos baromfi családmodellt még az ő kedvéért sem. Méghogy a házába költözzek, pláne több tyúkkal egyetemben, akik közül majd kedve szerint szemezgethet! Kikötöttem, hogy maradok Gordonnál és az eddigi életemnél, de hetente párszor találkozhatunk.
Hát képzeljétek, Marci még ebbe is beleegyezett!

Géza szerint én túlságosan tyúkista vagyok, túlburjánzik bennem a tyúköntudat, és hogy szegény Marci hogy fogja ezt bírni. Meghát Gordon is. Megérdemelne már egy barátnőt, igazán…
Megnyugtatásául én ezt már Gordonnal letárgyaltam. Ezentúl nem leszek otthon, ha hoz valakit. És ha az illető nőegyed maradna, hát akkor a faházamat átvitetjük a faluban  a Gézáék mellé, nna, legalább könnyebben boldogítjuk egymást.
Ami viszont aggaszt, hogy Marcinak családalapítási tervei vannak, egyre többször mondogatja, hogy kellenének a házába kiscsirkék…
Hát ez szerintem még rettentő korai. Úgyhogy ennél a témánál én mindig legyőzhetetlenül elálmosodom, és ilyenkor szépen hazamegyek aludni. Bármilyen napszakban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése