2015. október 1., csütörtök

Kik is vagyunk mi itten?

Kedves Olvasóim!

Derill vagyok. Bár szerintem a kor az egy magánügy, de Gordon szerint egy saját blog esetén nem szabad titkolni, szóval három. Mármint három éves tyúk vagyok, és igen, tudok beszélni meg írni, meg püfölni a billentyűzetet. Nem tudom, mi a célja a blogomnak, de szeretek ide írogatni. Géza azt mondta, hogy az a célja, hogy megmutassa, hogy három éven túl is van tyúkélet, ekkor én pofon vágtam, úgyhogy hagyjuk is ezt a cél-dolgot. :) Mint látjátok, egy festővel élek egy kertben, egy faluban, sok más baráttal együtt. Szóval, ha van kedvetek, kövessetek!


...és akik Derill mögött vannak:

Orbán Anna vagyok, 39 éves, van egy kétéves kisfiam, és úton van egy pici lányka is. :) Magyar szakos bölcsészként szerettem meg az irodalmat, de sose mertem komolyabb írásba belefogni - ezt se mondanám annak. :) Online szerkesztőként és marketingesként dolgoztam-dolgozom. Hét évvel ezelőtt egy pár hónapos munkanélküli időszak alatt írtam egy mesét Derillről, majd blogot is belőle. Azóta nem foglalkoztam vele, a kisfiamnak akartam megmutatni, ha nagyobb lesz. Most úgy éreztem, ideje frissíteni a történetet, Katona Dóri személyében megtaláltam Derill igazi illusztrátorát. :)

Katona Dóra vagyok, 41 éves. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen végeztem, grafikus vagyok. Pályámat a reklámgrafika területén kezdtem, illusztrációval munkám mellett foglalkoztam alkalmanként. Jelenleg Gödön élek, a családommal, eleinte kisfiaimnak rajzoltam meséket, mellette megrendelésre festek és készítek grafikákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése